1/12/2013

26- kohta 40 lukijaa....

mulla on kohta 40 lukijaa, ei se oo paljoo mutta mulla ei oo koskaan ollu missää edellisissä blogeissa ollu ees kahtakymmentä lukijaa! eli heti ku se tulee täytee, nii teen jonku erikoispostauksen! laittakaa kommentteihin ehdotuksia, nii toteutan niistä jonku. videota en usko että teen, koska en kehtaa. mutta voin tehä sellasen erinlaisen videon joho laitan kuvia/videoita jostain asiasta, sellasia niinku mulla on youtubessa pari! 

elikkä siis ehdotuksia tulemaan kommentteihin, tai formiin josta pääsette klikkaamalla tästä!


13 kommenttia:

  1. teee my day :( ja ota sananvahvistus pois nii tullee kommentteja enemmä

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. en varmaa kehtaa, paitsi ehkä jos joku kaveri tekee mun kans sen ! :DDDD

      Poista
  3. Miten meikkaan ja laitan hiukset?
    Minun päiväni?
    Video postaus?
    Lempi vaatteeni/ruokani/asusteeni/meikkini?

    VastaaPoista
  4. Elina nätti<33
    Tee videopostaus tai my day :)

    VastaaPoista
  5. oikeesti videooo! :)

    VastaaPoista
  6. tee video ! ei oo mitää hävettävää ! :)

    VastaaPoista