1/31/2013

29- sä saat mut sekoamaaaaan

heii. huomenna on perjantai, ja koko viikko on menny vähä huonosti. mutta nyt ku kaikki asiat on saatu selviksi, nii on paljo parempi olla, vaikka onki nyt vähä huono mieli mutta sehä on iha normaalia. oikeestaa kaikki on tosi hyvin, mutta en vaa osaa vielä aatella sitä nii.. mutta mulla on ihanat kaverit ja oon nii onnellinen etten riidoissa, oon oikeestaan tosi hyvissä väleissä kaikkien kans! :-) tänää oon pakkaillu tavaroita, koska huomenna alkaa se riparin alotusjakso. 

Tumblr_mhgyprdx4q1s48wtio1_500_large
Tumblr_mdp1x35wws1rfs7ito1_500_large

en tuu koskaan unohtamaan sua 
enkä hetkeekään seurassas
ehkä aurinko paistaa viel joskus.
sä täytät mun sydämen, 
annat mulle aihetta hymyillä
oot aina täydellinen ihminen!

nyt taijan mennä nukkumaan että jaksan huomenna herätä, ja mennä oikeen reipaana aamulla opiskeleen ruotsia! :)

3 kommenttia: