4/27/2013

46- mä elän kauan ellen ehi kuolla nauruu, emmä tiedä miks mun pepsodent hymy hyytyis


heeei! en oo jaksanu kirjotella pitkään aikaan, oon varmaa saanu ton kuvapostauksenki vaa puoliksi valmiiks, mutta lupaan ja vannon että teen sen kohta loppuun! mulla on tiistaina teoriakoe, ja oon reenannu siihe aika paljo, mutta en siltikää osaa iha kaikkia nii pitää tankata vielä niitä asioita että pääsis ekalla läpi! apua.. no mutta eiköhä se siitä!
 ja kesälomaanki on enää vähä yli kuukausi? jee iha huippua ku tulee lämmin, mutta ärsyttää ku tiiän että keskiarvo tippuu vähä. kesän jälkee lähetään lauran kans Dubaihin!! se on jossai en tiiä missä? mutta siellä on iha sairaan lämmintä ja kauheesti kauppakeskuksia, uimarantoja ja kaikkia ihanaa!! en jaksa oottaa! 
mutta nyt lähen viettää kavereitten kans iltaa, laitan tähän jonkuverran kuvia, jotku on otettu kännykällä ja jotku kameralla! 

7 kommenttia: