2/05/2013

31- vaikka tää on ohi kaduttaa silti, ei ois pitäny päästää ikinä irti..


heei (-: oon taas jaksanu alkaa kirjottelee vähä useemmin, ja huomasin just että lukijoita on jo yli 50 ?! eli iso kiitos teille 

tänää koulussa oli iha normaali tylsä päivä, ja sain seiskan hissankokeesta. oon iha tyytyväine koska en tajua hissasta oikee mitää! sitte kaheltatoista kävin pyörähtää hammaslääkärissä pari minuuttia, ne laitto mulle jonku kumijutun tonne hampaaseen, ja huomenna tulee sellaset kiskoraudat, joissa onki sitte totuttelemista! kävin vielä äikäntunnilla, ja sitte lähin mopokouluun ku meillä oli ne ekat teoriatunnit. loppuillasta oon kuvaillu ja tehny läksyjä!


nyt lupaan että teen erikoispostauksen, koska nää on tämmöstä samaa tylsää kokoajan! elikkä nyt ehottakaa, aattelin ite jotai kuvapostausta, päivä kuvina, hiuspostausta? 


ei mulla muuta! heihei

4 kommenttia: