2/08/2013

32- sä oot ainoo koko maailmas ketä haluun rakastaa.


moii! tänää ku heräsin nii oli tosi huono olo, ja jäinki kotia sairastelemaan. oon maannu oikeestaa koko päivän sängyssä ja syöny. onneksi tälle viikonlopulle ei ollu mitää erityisiä suunnitelmia! otin aamusta pari kuvaa ja tästä postauksesta tuli tosi tylsä koska mun aivot käy hitaalla nyt:--D! 


mulle tuli keskiviikkona ne hammasraudat. nää on aika kamalat, ja en pysty syömää mitää kovaa koska hampaat on nii sairaan kipeet että niitte peseminenki on yhtä tuskaa! rautojen laitossa meni varmaa puoli tuntia, se ei sattunu yhtää. sitte ku ne oli laitettu nii ne näytti mulle sellasesta pikkupeilistä niitä. mulla oli sillo sellaset hammaslääkäri aurinkolasit päässä ja näytin iha kärpäseltä ja ne raudat näytti niiii kamalilta ja hyihyihyi! mutta kyllä näihin tottuu ja ei nää enää nii kamalat oo mutta kamalat silti. :) 

5 kommenttia: