7/07/2013

50- pitkästä aikaa


tää mun kirjottelu on nyt kesällä jääny tosi vähäseksi, enkä tiiä kannattaako mun ees pitää tätä blogia enää, mutta en haluais poistaakkaa. pitää koittaa postata useemmin ja kuvaillakki joskus. kesäloma on tähän asti sujunu tosi hyvin, oon saanu hirveesti uusia kavereita ja tehny kaikkia kivaa! 
mulla ei oo todellakaa paljo kuvia nyt kesältä, ollaan vaa paulan kans kuvailtu parina päivänä, nii laitan tähän niitä kuvia.
värjäsin toissapäivänä hiukset tummanruskeiksi, ja niistä tuli melkee mustat, mutta tykkään näistä kuitenki enemmän ku niistä vaaleista! nyt lähen käymää jossai, nii heippa :)

4 kommenttia:

  1. älä poista tätä blogia! ei se haittaa vaikka et postaiskaa useesti ku postaa vaan sillon ku on aihetta mistä kirjottaa :) Tämä sun blogi on paras!

    VastaaPoista
  2. Mitä kameraa käytät ? Oot mahtava kuvaaja sun blogi on mun suosikki blogi:) Jatka pliis kirjottamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1100d :DDDdd voi ihana kiitos! ja jatkan mää varmaa :)

      Poista